20 January 2012

bersedia untuk melelehkan air liur

hai assalamualaikum

minggu lepas hari ahad . aku buat satu kek ni . kek ni tengah hot dalam internet . deme kata kek ni raja segala kek . aku sedikit setuju , sebab kek ni sumpah sedap nak mampos . aduhaii , menangis bila balik rumah kek ni habis kena telan dengan adik aku . sob sob . tapi aku ade amik gambar kek tu . tujuannye nk membuat air liur korg menjejeh jejeh . haha








gambar ini semua diambil masa tengah panas lagi . punyalah tamak haloba ak . tak sabar nk makan . dapat plak adik beradik yg memang pelahap kn . jd hodohlah sikit . tapi ak ckap la , kek ni memang terbaik dr ladang . walaupun nampak agak sloppy sikit , tapi rasa dia sungguh tidak mengecewekan ak . yeahh , esok ak nak buat kek ni lagi sebijik !

harap anda semua tidak lah kejelesan :p haha

nama kek ni kek karamel . korg nk resepi ? malas la nak taip . korg pandai2 lah google . confirm jumpa
harap maklum nya. kek ni 100 % peratus ak buat sendiri . mak ak tak tolong sikit pun . dia tau makan dan komen je . haha . so agak berbangga dengan diri sendiri .

haha , korg g lah godek2 kat dapur . semua bahan2 ni ade kt rumah je . telur , esen vanilla , telur , gula , tepung , susu cair . dah . sukatan , pandai2 cari . haha

4 comments:

  1. nampak sedap .... esok gi cari bahan

    ReplyDelete
  2. kte ad aiskrim.. x trliur pn.. hehee.. seriously nmpk sdap..

    ReplyDelete
  3. kte ad aiskrim.. x trliur pn.. hehee.. seriously nmpk sdap..

    ReplyDelete
  4. haha , ce google try tengok gambar org lain . tp kek ni mmg sedap pun

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
COPYRIGHT © 2017 | THEME BY RUMAH ES